vineri, 16 septembrie 2011

 Azi i fell like talkin,gen,a lot.Si daca tot imi zboara gandul la cartea pe care am terminat-o mult prea repede si as fi vrut sa aiba mult mai multe pagini decat cele pe care le-a avut,nu pot sa nu ma gandesc cum toate fetele isi gasesc un Romeo care le poarta prin lume pe calul lui alb (a se citi BMW,Mercedes si etc)in timp ce unele,foarte putine la numar,viseaza doar la momentele in care Romeo apare fix cand au nevoie sa fie salvate,le copleseste cu grija,dragoste si..doar exista.Oare sunt singura ramasa care vrea cu ardoare sa creada ca mai exista lucruri bune,simple,pure?!Dumnezeule,vorbesc ca o copila de 10 ani care nu a fost niciodata parasita,mintita,careia nu i-a fost facuta inima bucatele mici si aruncate la gunoi,care nu a adormit niciodata plangand plina de furie,care nu a aflat ca ''barbatii sunt porci'',ca majoritatea vor totul pe tava,ca e vesnic loc de mai bine si de ''Neeeeext one!''.Nu stiu daca sa ma bucur sau nu ca in ciuda faptului ca m-am ''ars'' si am ''ars'' la randul meu cateva inimi total nevinovata,in ciudata faptului ca am ''suflat si-n iaurt'' dupa,continui sa sper,sa cred,sa visez.Desigur,imi dau seama ca toate cele de mai sus imi pun o anume eticheta,care probabil e departe de adevar si pot fi trecuta cu usurinta in categoria fetelor ''prostute,naive,inocente''but ,so what?adica,nu e ca si cum ar citi cineva curand ce scriu eu aici.
  Imi pierd sirul gandurilor si revin asupra faptului ca,la modul general vorbind,am observat ca oamenii se sperie atunci cand cineva depinde prea tare de ei,cand sunt facuti intr-un fel ''centrul universului'',dar nu pot sa ma abtin sa nu spun ca persoanele respective au probleme grave cu atingerea unui nivel de maturitate si o problema destul de grava cu angajamentele.Mi s-a umplut inima de fericire cand,zilele astea mi-am surprins catelusa in timp ce se juca cu fratiorul meu cu o minge si se ascundea in spatele meu,pentru ca ,probabil,simtea ea ca o protejez de fratiorul meu care ii tot lua mingea din gura.Sau,cand imi vad fratiorul asa de dependent de mine,''asta seara iesi?da stai mult?'' sau sa-i vad zambetul cand il iau de la scoala si ma vede printre parinti si i se lumineaza fetisoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu